mini läger

De blev inte en så lång stund i stan igår för jag hittade en prao plats innan jag träffade sara så vi snackade bara lite och sen tog jag tåget hem til lilla väsby.
Ska praoa på waynes coffe drottninggatan 31 veckorna 15-16 , så då ar alla välkommna att käka mat där:)
Hahaha mamma lovade mig att hon skulle käka mat där minst 1 gång när jag jobbade där så får hon se hur duktig jag är!

Men nu sitter jag och packar för om 1 timme så ska vi alla konfrimander samlas vid kyrkan och sen åka med bilar till uppsala och övernatta där med uppsalas konfrimander!
vi har aldrig träffat dom förut men tror de är dom som ska följa med till gotland i maj!
Men måste packa nu så ses vi imorron BYE



hahahha från förra övernattningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0