läääääääääääääääxor

De var den andra skoldagen för de här året slut och jag kan ju säga att jag inte längtat.
vi har massa läxor som jag måst göra aoch massa prov.  BLÄ
Skolan var osm vanligt , vi har inte ändrat schemat mycke alls sen förra terminen så man kan schemat utantill.
Hann aldrig riktigt blogga igår för julia skulle skriva massa grejer till skolan men hann med att ladda upp bilderna.

Ska snart på synundersökning , eller nej de är en undersökning bara där dom ska kolla hur de går med mina linser. Och sen ska jag lämna in mina glasögon för dom har gått sönder igen (a)
Måste dra nu bye



Saknar vill att de ska börja nu nu nu nu!


Kommentarer
Postat av: alva

fin scorp:)

2010-02-24 @ 19:35:06
URL: http://cheeralva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0