Imorron åker jag

Yes då var de lördag och imorron åker jag och staffi till fjällen!
De är inte bara vi som åker såklart! Mamma , Pappa , Min syster Julia och hennes pojkvän Pontus.
Och såklart Jag och Staffi.
De ska bli skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit kul!!! Vi ska åka till tänndalen , har vari där många gånger och nu åker jag igen.

Idag har jag bara packat och kollat så alla skidkläder passar och sånt , har hjälp mamma och pappa lite också.
Staffi ahr varit här men sina skidor och så och så har jag laddat ner massa filmer som vis ka kolla på i bilden.
De tar 8 timmar att åka så de blir nog nåra filmer , Har redan sett alla vi ska kolla på men jaja.
Vis ka kolla på avatar , Jennifers body , Harry Potter och halv blodsprinsen och nåra till!
Men måste packa vidare.
SES

till vänser : Pappa på skidor Till höger: nora på snowboard.
Kommer inte åka snowboard i Tänndalen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0