Hemma

YEES ÄNTLIGEN HEMMA
Är skit trött efter 7 timmar i en bil och vill bara lägga mig och sova.
Hehehe men de gör jag inte , Skulle igenligen till sandra ikväll men ser ut som en bajskorv efter att ha suttit i bilen och är sjukt trött så får träffa henne på måndag när skolan börjar!

Imorrron kommer jag förhoppningsvis pierca navlen!!
Ska piera på samma ställe som amanda men jag vet inte vart de ligger bara att de ligger i märsta så får snacka med henne.
Lägger in alla bilder jag tagit imorron orkar inte idag , de blev inte så många för de har varit skit kallt och batterierna i kameran dör på en gång när man tar fram kameran!


Kommentarer
Postat av: sandra

Det var en lyckadkväll synd att du inte var här :( <3

2010-01-10 @ 01:44:31
URL: http://sblanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0