mee

Ja ja vet dålig uppdatering.

Onsdag: skola som vanligt slutade 20 i 4 och jag ellen tobbe pontus staffi coh frida gick direkt till konfrimationen.
Hade ensam möte mig göran(Konfrimations ledare) ohc han frågade mig lite frågor och sånt.
Kom hem halv 7 därifrån och gick hem coh käkade lite sen drog jag ut coh delade ut friskisosvettis papper i brevlådor tills emlie ringde och frågade var jag höll hus! hon frågade varför jag inte var på träningen mn frida hade sagt att de inte var de och massa men de löste sig.
Torsdag:Var i skolan ohc käkade nått konstigt kommer ej ihåg var de var.
Efter skolan tog jag och manda tåget först till sollentuna centrum för att fråga waynes coffe om prao men dom sa nej sen åkte vi vidare till stan och gick runt lite överallt och frågade på massa ställen.
Skulle fått svar från waynes coffe vid centralen idag men de har inte smsat än :/
Fredag:Var i skolan som vanligt hade sovmorgon och kom i tid!
Woho nora de va ett tag sen...


heheh

Kommentarer
Postat av: Mandu

HAHAHAH va tunga vi är :)

2010-01-17 @ 01:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0