vääldigt dålig uppdatering!

förlåt för att jag har uppdaterat så dåligt!
 

Fredag:Gick till skolan som vanligt , lektionerna va lite tröga men sen blev de skönt att komma hem och känna att de är helg.
Ringde sara på kvällen och hon ville att vi skulle plugga så vid 7 så kom hon hem till mig och satt och gjorde sin matte läxa medan jag satt och kollade på tv...heheh!
Sen vid 8 kollade vi på idol sen klockan 9 kollad vi på pirates of caribean(eller hur de stavas).
Lördag:Vaknade vid 10 och käkade frukost sen åkte familjen+pontus till landet och på kvällen drog mamma och pappa på vin klubb så då fiskade jag och fanny lite och fick 7 fiskar!
Sen badade vi säsongens sista bad helt nakna mitt på ljusa dagen! hahhaha
Sen kom juli och pontus ner coh hämtade oss och Fanny stack hem och jag lagade korvstroganoff till julia och pontus.
Vi käkade sen stack vi ner till julia och pontus kompisar som har sommarstuga nära oss och vi satt där ute ett tag och pratade.
Söndag:Vakande upp på landet(för vi sov över) vid klockan halv 11 och käkade lite frukost och fick bråttom när jag såg att klockan var kvart i tolv för vi skulle åka hem 12 så vi skulle hinna till träningen.
Vi skyndade oss hem och kom hem kvart över 1 och pappa skjutsade mig till stationen där vi hämtade upp anne och sen lämnade av oss i vilunda.
tyvärr va de inga som hade anmält sig men jag tränade lite själv på handvolter och flickisar och anne passade.
När jag kom hem käkade jag lite försenad lunch och satte mig framför tv sen hamnade jag här!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0