tv-freak

Kollade färdigt på gossip girl nyss och nu kollar jag på grey's antomy.
Hahah är ett tv-freak!
Och jag som vill köpa en egen tv till mitt rum , kommer kolla dygnet runt!
Men så hoppas vi de inte blir!
Idag är jag ledigt från träningar och sånt men tyväär inte läxor.
Vi har no läxa i sexual kunskap tills imorron att kunna könsroganen på båda können , haha palla de!
Sen så snackade vi om bion the ugly truth också och maria och jag kom fram till att vi skulle kolla på den tillsammans för vi har båda rabatt kort på sf men inget av oss kunde för när jag tränar är maria ledigt och tvärt om! komiskt
Men kanske ska gå med sofia istället om de inte går med maria:)

puss


haha de va så kul


Kommentarer
Postat av: Kezia

Hahah, den där söta bilden :D <3

2009-09-16 @ 01:48:08
URL: http://creed.bloggboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0