Mot massören

FAN
Skrev värsta långa inlägget så råkade jag ta bort de.....
Aja sitter iallafall här framför datan och vänta på att klockan ska bli kvart i som hon är om 3 min så ska jag gå ner till mammas massör som bor nere vid stationen.
Dumma nora var med på gympan idag och landade på ryggen just där de gör ont så ja fick typ kramp och skit ont!Satte mig ner men de värkte som in i ------- så efter lite ångest och massa tårar haltade jag hem med simela på armen.
Väl hemma ringde jag mamma och hon fixade tid hos hennes massör som ska kolla på min rygg som hon även gjord i tisdag och se om hon kan göra nått!
hoppas de.


Manda sötnos.....älskar dig med<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0