gudstjänst och en fika

Har suttit nu vid datan en stund men inte gjort något specielt.
Vid 11 imorse satt jag och frida på andre raden i kyrkan och lyssnade på världens tråkigaste gudstjänst.
Men tyvärr kommer de bli mer av de för jag sk ju konfrimera mig.
Men de kommer säkert bli jätte kul , iallafall lägrena!
Efter gudstjänsten så samlades alla konfrimander och föräldrar och vi blev uppropade och dom snackade lite.
Sen blev de bråttom för vi skulle ha första träningen för juniorerna men de blev inget av för vi hade ingen nykel in till lokalen.

Igår i stan så köpte jag lite saker:


Den vita tröjan från H&M divided för 99 kr och sen halsduken från cubus för 199kr och armbanden från indiska för 59 kr.
Köpte även två par svarta leggings för 49 kr och en tepåse med smaken chai te för 39 kr

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0