till doktorn

Så nu var de tisdag igen och vi började dagen med sy slöjd.
vi håller på att brodera och temat var at så ja håller på att brodera en pizza:)
Är inte riktigt färdig men snart så!

Juste igår så var de möte med skidgruppen(jag ska åka skidor med nåra andra och vi hade möte)och dom bjöd på toast och sallad.
Vi snackade lite om hur vi ska samla pengar och vi ska sälja salami korvar och lotter.
Vi fick med oss kataloger och beställningslista och smakprov till korven sen å fick vi 70 lotter och jag har rdan säljt alla dom lotterna så jag så jag ska gå ner till hålan och hämta mer!
vi betalar 500 kr för skidresan som kommer varai hassela men igenligen kostar de 2000 kr så vi ska samla in pengar på olika sätt:P

Snart jag ja och julia till doktorn för att ta den andra sprutan till livmoderhalscancer.
ska även undersöka ryggen för jag har ju haft ont i den ett tag!

Kommentarer
Postat av: Simelia

Jag har utmanat dig på min blogg!

2009-10-14 @ 21:13:12
URL: http://siimiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0