ska försöka

ska försöka blogg igen....
Men jag hinner knappt med för ja har så himla mycket läxor och träningar!
Iallfall så idag hade vi frilufsdag , hah sandra och ja var inte med för hon hade spricka i tån och jag hade ont i ryggen.
alla klasser(8-9)blev upp delade i grupper coh sandra och jag var funktionerer så vi fick typ vara mammaor och åt grupp sex som bestog av typ alla killar i 8a.
Dom äkta dagisungar!
Först ställer jag upp alla på rad och sen kollar jag bort och snackar med sandra coh när jag kollar tillbaka sitter en på marken tre styckna står i en ring en annan har gått till höjdhopps mattan!
jaa va ska man säga..
Hahaha men vi hade iallafall skojj!


Kommentarer
Postat av: fanny

DET ÄR BRA NORA SLUTA INTE BOGGA, SE HUR KUL DET ÄR! ;)



duär så fin din jävel

2009-10-01 @ 16:57:31
URL: http://ffannyl
Postat av: nora

hahaha fanny<3

2009-10-01 @ 18:47:01
URL: http://norabjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0