provprovprov

Hade prov idag och de gick väl bra  , man fick ta hem de men jag gjorde inte de som var dumt av mig!
Sen imorron så ska vi ha svenska prov också!
Väntar på svar på TRE prov! Vi har typ prov hela tiden men de är väl så de är när man går i 8:an.
Sen så efter skolan kom jag hem och sjulle sätta på tv så funkade den inte!
Jag tänkte men nehe de är kanks bara nått fel på tv apparaten så jag gickt ill en annan tv men den funkade inte heller! Så jag missade gossipgirl ohc satt och kolla på grease 2 istället!
Men måste plugga svenska nu!
Och juste ! GRATTIS NOSHIN PÅ 14 ÅRSDAGEN!<3




haha ala så himla söt!


Kommentarer
Postat av: sandra

hahahha :o

ala sötnos :D

2009-10-15 @ 21:29:59
URL: http://sblanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0