Paris was GREAT!

Har jusst vaknat upp från en väldigt skönt sömn , eller typ vid 11 vaknade jag :)
Gick och handlade mat till mig pontus och julia och kom sen ehm och käkade hallon till frukost!
Hande skit kul i Paris och de kommer bilder snart från de!
Har gjort massa saker där , so att åka upp i eiffel tornet och jag har blivit av målad av en konstnär på gatan och massa annat.
Håller på att ladda in alla bilder nu så lägger upp dom i inlägget efter med en video cokså som jag filmade:)
Har inga speciella plander idag förtom att kusinerna och mormor och sen ska ja på träning ikväll.
Hoppas att fanny kommer på torsdag eller vad de blir , hon ska typ stanna i två dagar och jag ska visa henne runt i väsby lite och stockholm:) 
Men ska hoppa in i duschen nu och bara stå och spola puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0