kissat i vatten

Har jusst varit nere vid de nya badet i vilunda och badat!
De va skit kul ,va där med staffi och jag lärde henne dyka:D
Men de va lite konstrig för ag ja gick i första gången så råkade jag få in vatten i munnen coh de smakade jätte salt så jag trodde nån hade kissat i vattne nära mig så jag började spotta massa men tafi berättade att de var salt vatten istället för klor-,-
Sen vid klockan 2 kankse slutade vi och badade gick in u duschen och sköljde av oss.
sen när jag kom em så är ingen hemma och de finns ingen nyckel!
så ringde papa coh han fick komma och lämna en nyckel:p
Men ska käka nu sen så ska jag ta bussen till sandra för jag ka sova över hos henne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0