äntligen fredag...

...säger nog alla ungdomar idag!
Men även om de är helg så måste jag ändå plugga för har 3 prov i kommande veckan så de blir inget slappande för mig(joo lite).
Idag började vi skolan halv 9 och sen drog alla 8:or och åttan från smedby ner till vilunda gymnasium och vi gick på två föreläsningar där.
Första lektionen var typ hur var och när man skulle välja vilket gymnasie man skulle gå på.
I början av den andra lektioenen fattade jag ingenting!
Han som snackade kunde knappt svenska och jag var nära på att säga  , kan du ta de där igen fast på svenska!
Men sen börjde vi dansa och gjorde massa.
Efter besöket så drog vi till skolan igen.
singde jusst sandra och on kommer hit och ska käka plankstek som min papi gör !


förra gånge han gjorde plankstek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0