3 timmars träning

Sitter nu vi datan och gör desom man brukar göra vid datan:)
Ska kolla på gossip girl idag fast hinner inte kolla färdigt för då hinner jag inte med bussen till träningen.
Har träning från klockan 5 till 8 idag  , först har jag och linnea inviduell träning för vi kanske ska tävla invudullt!
Sen har vi två timmar med hela lagen och jag tror vi har bytt så vi har nog bygg idag om de kommer tillräkligt med personer:)
Provet idag gick bra och jag trorjag fick med allt jag ville ha me!

De lir väl som vanligt nudlar till middag idag för hinne inte göra nått annat.
Men ska fixa nu !


hahah frida!

Kommentarer
Postat av: Frida

åå, sexigt -.- haha :P

2009-10-06 @ 20:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0