Wensday

Kom hem från skolan vid 4 och satte mig direkt framför datan :)
Va tvungen och fixa lite grejer men igentligen sitter jag bara och såsar .
Tog hem min stickning idag så ja ska sticka lte senare när jag kollar på tv.
Har blivit förskyld och jag tackar oliver för de!Han låg i min säng på konfan och snora på min kudde så tack oliver!
Sk snart kolla på las vegas och sen efter de drar jag till träningen!
Ska bli skit kul och träna och jag är fett taggat men jusst nu skulle jag bara vilja ha en nässpray så jag inte är täpt i näsan längre men den tog slut igår:(



Krya på dig gumman , miss u<3

Kommentarer
Postat av: Mandu

Miss u to :(

<3

2009-11-11 @ 17:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0