vad finns i min (amandas) lur?

 





Namn 7 - Ashkin

Är han/hon kul? - jadå :)
Har du kramat personen? - yes
Minnen med personen? - hm, inte så många. en dag i femman när vi tjuvrökte haha!

Namn 9 - baboi
Var träffades ni första gången? - i sigma, via mitt ex
Har du kännt personen länge? - njae, två år kanske?
Fullständigt namn: john justin layones ;)

Namn 14 - Bästa bror
Flicka eller Pojke? - pojke
Är ni nära vänner? - nej vi är nära syskon =)
Har du pratat med personen i telefon? - flera gånger

Namn 15 - Malin Bucht
Hur länge har ni känt varandra? - Sen sommaren 08
Kan du berätta hemligheter för personen? - ja det kan jag :)

Namn 35 - Elin Olsson
Är hon/han vacker? - Jada :)
Känner du honom/henne bra? - japp
Är han/hon upptagen? - nope, singelito

Namn 50 - Gäb
Har du sänt personen ett sms? - aa
Är det en tjej? - nej
Går personen i samma skola? - haha no

Namn 56 - Hamidou Märsta
Är ni släkt? - verkligen inte
Hur är han/hon till sättet? - schyst snubbe
Känner du honom/henne bra? - inte så bra

Namn 83 - Lillkim
Hur gammal? - 15 tror jag?
Bor? - väsby
Hatar du personen? - nej :)

Namn 93 - Malutten
Har du besökt personen? - jaa?
Är han/hon trevlig? - ja såklart hone :)
Vad börjar hans/hennes namn med? - Malin = M

Namn 122 - Natha
Har du sett personen full? - jaa
Är personen äldre än du? - nej lika gammal

Namn 129 - Oratil
Är han /hon vacker? - haha han är väl söt
Minne av personen? - inga, buuuhu
Har du hennes/hans msn? - yees

Sista namnet
- Zanna Bodman
Gillar du henne/honom? - Jaa klart jag gör
Har ni varit tillsammans? - nej 

Vad har du för bakgrund?
på min brenda &jazzles ben :)

Ringsingnal?
SLow Wind - (youngB) R.Kelly bästa!
Hur mycket batteri har du kvar?
vet inte, laddar den nu

Vem ringde du senast?
Crippe

Vad pratade ni om? haha det har du inte med att göra, hemlissss

Vem ringde dig senast?
Chloe

Vad pratade ni om? Din mamma ;)

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
" men älskling träffa honom igen & snacka om det"

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Tara älsklingen :)

Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
"jag vet ju det, du berättade det själv haha? jamen berätta va ni gjorde baby!"

Vad står det i ditt 52:a mottagna sms? 
"Oj nu? Hur mår du då bebis? Nee inget just nu, kom nyss in mår fett illa haha :$<33"

Vad står det i ditt första utkast?
"jag kommer om jag få" ...?

Och ditt 5:e utkast?
har inget

Vad står det i ditt första skickade sms?
"tja, jag mår bra förutom att jag är sjuk. sj?"

Och i ditt första mottagna sms?
"följer du med och badar igen sötnos?"

Vad står det i ditt mottagna sms längst ner på inkorgen?
"Ring igen älsk"

Har du några sparade medelanden?
Jaa, hihi

Från vilka? Lillasyster, Sandru, Brenda, Reber , Reber & bussfusk :)

Har du något i utkorgen?
nej

Vad är rekord på snake på din mobil?
haha jag har inte snake :)

Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Beri väsby

Vad har du för kontakter som börjar på M?
Madde
Maja
Malutten
Mami
Mammas Jobb
Mandu (jag)
Maria Bergsten
Maria Maniscalco (miss you :/)
Matte
Matte väsby
Matte club glamour
Mia
Micha
Micha iranie
Mickis
Mika märsta
Mikael
My baby (vet inte vem det är haha)
Moster Maria
Moster Eva
Mormor
Morfar
My

Hur många sms har du skickat, samanlagt?

330 fick mobilen igår

Vad står det i dina anteckningar?
hade skit mycke gulliga texter från massa kompisar på förra, nu tomt :(

Va är ditt mobilnummer?
07625.... :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0