torsdag

Har jusst käkat min syrras goda majs pannkakor med nån grönsaks sallad till , de va skit gott så de rekommenderar jag till er!
Som ni märk har amanda skrivit i min blogg lite och de va jag som sa till henne att hon fick de gör hon ligger hemma och är sjuk coh har fett tråkigt så då sa jag att hon kunde skriva här så dagarna inte blir så tråkiga!
Så imorron är de fredag den 13.......vet inte om jag vågar gå till skolan.
Hahah nää skojja bara med vi ska ha matte prov imorron så vi får väl se hur de går med tanke på vad de är för dag imorron. Får hoppas att jag överlever! Imorron berättar jag även planerna inför helgen men nu ska jag plocka undan lite grejer här hemma för imorron kommer vår städerska och om jag inte stoppar undan lite grejer vet ja inte om jag kommer hitta dom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0