till nora

45 frågor om en bästavän
1. Vad heter hon? Nora Björn
2. Hur gammal är hon? 14
3. När träffades ni sist? onsdags
4. Vad har hon för hårfärg? brunett
5. Brukar hon färga håret? Jaaa!
6. Vilka färger har hon haft? blont, ljus brunt och mörkbrunt nästan svart 

7.Vad har hon för parfym? victoria beckham
8. Är hon galen? haha såklart
9. Vad är erat bästa minne? oj massa, när vi var yngre och badade hos mig :)
10. Har ni många minnen ihop? jätte många!
11. Vart bor hon? upplandsväsby
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej, men vi ska!
13. Är du avundsjuk på henne?  ibland så (a)
14. Vad heter hennes syskon? julia :)
15. När träffades ni första gången? i fyran, gillade henne inte alls då haha!
16. Hur träffades ni? vi började i samma klass
17. Vad går hon i för sporter? hon går på cheerleading, har gått på massa annat
18. Vad kan hon göra på helgerna? hon kan nog göra allt? sporta, vara hemma, umgås med mej :D
19. Göra efter skolan? tränar, pluggar, spelar farmville (?) 
21. Har ni pussats? jadå, hon är min pussgurka!
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? ja :)
23. Har hon fräknar? fräknfri pluttis
24. Har ni kollat på film någon gång? jepp
25. Har ni bråkat någon gång? haha ja, irriterar oss på saker 
26. Har ni sovit i samma säng? tusen gånger
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? haha jaa, och kissat på oss :')
28. Har du sett henne gråta? jaa :( 
29. Vad gjorde du då? tröstade henne?!
30. Har du sett hon vara riktigt arg? haha om jag har
31. Har hon sett dig gråta? ah
32. Vad ska ni göra i sommar? nästa? massor, umgås med iaf :@ hoppas vi åker utomlands :)
33. Har hon svikit dig någon gång? nej aldrig!
34. Har ni pratat i telefon någon gång? men ja
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? jag skulle inte se någon ljus i livet, hon är min glädje. skulle nog hamna på psyk.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? vet man aldrig, men jag skulle tro det
37. Älskar du henne? Ja det gör jag!
38. Vad är det bästa med henne? vi har samma humor, hon är galen & jag är galen! skämms inte någonstans med henne, kan säga vad som helst till henne. litar på henne, hon är problem fri :)
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? sluta vara så söt :)
40. Vad brukar ni oftast äta när ni äter tillsammans? haha pasta & pesto :*
41. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? men såklart
42. Hur ser hennes klädstil ut? hon vill inte se ut som alla andra, hon kör sitt eget race. älskar hennes klädstil!
43. Vet hon en hemlighet om dej? ja massa
44. Har ni samma musiksmak? haha nej det har vi inte! :)
45. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? ja :$


Kommentarer
Postat av: nora

ahha tack gumman älskar dig med!!<3

2009-11-09 @ 20:54:32
URL: http://norabjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0