Skolfotona

Jag vet att jag har haft lite dålig uppdatering men jag har varit påväg och skriva flera inlägg men aldrig hunnit skriva färdigt.
Idag så började skolan igen och de var välsom vanligt , lika tråkigt....hahaha.
Efter skolan hade jag utvcklings samtal och de gick väl sådär , han babblar så mycket och de tog typ 10 minuter för honom att förmedla attjag ska tänka på vad jag säger.
Efter de kutade jag hem för jag fick ett sms av amanda att skolfotona hade kommit hem!
Rev upp packetet och i där låg alla ''snygga'' foto och en skolkatalog med alla foton!
Sen vid 5 sprang jag till bussen och kommer dit och nähä de va ingen träning!
Inte så kul men vad skulle jag göra , fick ta bussen hem och dessutom fick jag vänta på bussen i 30 min -,-



FOTONA




Kommentarer
Postat av: fanny

Du blev skitfin ju :)

hhaha cool klass, du ska se min, alla e asballa ska du veta..

2009-11-03 @ 15:48:30
URL: http://ffannyl
Postat av: sandra

Va fin du blev Nora :D

2009-11-03 @ 16:07:57
URL: http://sblanck.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0