pluggpluggplugg och lite tv och data

Hahah rubriken stämmer in idag , ska ha franska prov på fredag coh eftersom jag tränar så mycket så får jag hård plugga idag och sen typ repitera innan.
Har även massa matte läxor jag ''glömt'' att göra så de blir inge vila för mig.
Så min kväll är helt fullbokad men jag måst bara kolla på las vegas 17.39-18.30 för de ÄGER.
I helgen så ska vi sova över med konfrimationen i kyrkan och jag tar förhoppningsvis med kamera så jag fota alla bus jag frida och staffi har kommit på! Hahah Frida hade skrivit en lista på vad vi skulle göra.
Vi får väl se hur de blir med de...hahha.

dagens look: ny tvättat hår och inget smink

klädsel: Mjukis med vit linne och lus rosa kofta med älsklingshalsduk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0