Paradise Hotel

Sitter och kollar på paradise hotel XL.
Och igår satt jag och kollade på alla de andra avsnitten som finns på tv6play 
Hhaha de är fett bra men vissa är ju bara sjuka , pallar inte kolla på de på tv förde är varje kvälll så kollar hellre på datan . kvart över 4 idag så går tåget till sollentuna och därifrån så ska jag coh sandra ta blå buss 179 till kista centrum och kolla på newmoon!!
Är jävligt taggad coh jag satt idag och igår coh läste boken och den är skit bra så de kommer säkert filmen va med! Ska även köpa en skit snygg tröja på bikbok coh den finns kvar och om mamma har lagt in pengar på mitt konto. Vi pallar inte kolla så jätte mycket i butiker för vi var och kollade på bion 2012 föra helgen så de har säkert inte kommit nått nytt till butikerna coh jag gissar rätt:P
Men sla fortsätta kolla på paradise hotel nu puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0