Mot träningen

Jaha så blev de med de.
Smsade Ellen och frågade om hon skulle gå till gudstjänsten coh hon sa att hon inte orkade för hon hade somnat sen så då smsade jag tobbe och han hade försovit sig så han skulle inte komma så då smsade jag oliver och han svarade inte för en 10 i 11 och då sa han att han skulle komma och att de var bäst för mig!
Så ja fick springa för livet till kyrkan , gudsjänsten var väl som vanligt lite tråkig men vad ska man göra.
Hahha oliver va jätte uttråkad han satt och ritade voh skrev grejer på sitt papper så vi hade en lite konversation!
Stannade inte och fikade för va tvungen att komma hem.
Men måste käak nu annars kommer jag försent till träningen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0