Har jusst vaccinerat mig mot svin!

Har jusst vaccinerat mig mot svininfluensan och deva inte så farligt.
Kändes väl som vanliga sprutor brukar göra , har lite ont i armen och jag kommer säkert inte kunna göra så mycket på träningen idag men ska försöka!
Hinner knappt skriva på onsdagar för först går jag till skolan sen så går jag direkt till konfrimationen och sen får jag skynda hem och käka lite coh sen klä på mig sen åka ner till träningen , den slutar kvart över 9 ohc klockan 9 börjar grey's antomy så då slänger jag mig framför tv och kollar.
När de är färdigt så går jag och duschar och sen käkar lite
Stressigt? OOH YES.
Ojj ska kolla på one tree hill nu puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0