Fullbokat dag

Som sagt idag har jag haft fullt upp!
Satte klockan på halv 10 och tror jag vaknade lite innan stängde av väckarklockan ooch gick upp.
Käkade inte nått specielt men sen kvart över 11 kom jag på att jag skulle vara vid gamla apoteket coh sälja grejer med skidgruppen så jag satte på vatten på spisen coh kockade lite nudlar skyndade mig in i duschen(hade skit äckligt hår och vi skulle ha tomteluvor).
Hann knappt käka nåra nudlar och när jag tagit med allting och börjat springa till apoteke så kom jag på att jag skulle haft med mig pengar så jag sprang hem igen och pappa sa att han skulle komma ner med dom senare.
Sen skjutsade min snälla granne ner mig till apoteket:)
Väl där nere sålde vi bakverk och lotter , såle som lotter för minst 300 kr och sen lite bullar också!
Pappa skjutsade hem mig och ner mig till hallen där jag först hade miniminiorerna från klockan 13.30-15.00.
Sen sprang jag anne och frida iväg och käkade lite på BK och kom tillbaka vid 4 och hade gymix for kids från 16.00-17.00.
Kom jusst hem och nu ska jag jobba matte och sedan kolla på paradise hotel !

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0