Fredagen den 13

Som sagt ni vet var de är för dag idag men de har faktiskt gått riktigt bra för mig!
Men inte för andra , haha först försover sig sandra sen tappar hon bort sin mobil sen missade hon bussen!
Hahah SYND!
Skoldagen har varit som vanligt och jag gjorde inte bort mig nått.
Vet ej vad jag ska göra ikväll , först va de meningen att vi några stycken skulle komma till ellen och kolla på film men sen fick hon feber och då skulle jag sofia och frida kanske göra nått men fridas mamma ville att hon skulle stanna hemma och sofia och hennes familj skulle åka till nån kompis och käka för de håller på att bygga kök.
Men hon ska smsa och säga om vi kan vara lite senare kanske kolla på film eller nått.

Imorron så drar jag coh sandra till kista och vi ska kolla på 2012 som alla är helt galna i!
De var sandras val av film men den är säker bra , hoppas också jag kna hitta nått på gina tricot för jag har present kort där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0