Farsdag

Som ni alla vet så är de ju farsdag idag och julia är nere i köket och bakar kladdkaka medans jag sitter här uppe vid datan:)
ar blivit lite dålig uppdatering de senaste dagarna för jag har inte haft tid och sen så har ärligt talat inte varit s¨å taggad på att skriva men nu ändras de!

I helgen har jag varit på konfrimations läger och tidigt igår imorse så åkte alla vi i konfa gruppen till tumba och va på en bibel vandring...ahha låter inte så lockade men de va ganska kul men man blev TRÖTT.
Efter de drog vi tillbaka till väsby och ick upp till missionskyrkan och lade ut våra madrasser och fixade allt.
Vi käkade Tacos för andra gången den dagen(vi åt tacos på bibelvandringen också).
Vi kollade på film och repiterade lite inför gudstjänstn som va idag. Vi kollade på två filmer men när dom satte på den adra filmen kollade ag och sofia bara nåra minuter sen stack vi in i kyrkan och där hittade vi vår konfrimations ledare som gick runt och sspelade gitarr och munspel! Vi sjöng lite psalmer och sen kom de andra.
De var meningen att jag frida och sofia skulle spruta grädde på folk när dom sov men så blev de inte för ingen orkade så vid 3 taget så somnde äntligen alla och vi fick gå upp jalv 9 på morgonen för vi skulle ha gudstjänst dagn efter som var idag  , hade skrivit en egen bön jagläste upp , va skit nervös men de gick ra föutom att jag satte på micken-,-
Här är lite bilder:

tobbe visar musklerna!

De tre visemännen

myspys i min säng

kalsong pojkarna!

De blir mer bilder sen

Kommentarer
Postat av: s

HAHAHHAHA sexiga bilder asså :D

2009-11-08 @ 22:28:29
URL: http://sblanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0