Torsdag

Heej bloggen!

Har lite bråttom för min träning börjar om 30 min och ja har inte bytt om!

Så här va min dag:
Vaknade av att pappa skrek på mig och julia att vi skulle gå upp....äkade frukost och första lektionen va hemkunskap och  vi gjorde rulltårta och frida och jag fick för oss att vi kunde käka en halv rulltårta var till frukost men efter en litn bit mådde vi illa!
Dagn flöt på och andra lektionen efter lunch vamusik coh vi fick inget gjort efter äckel adrian va dum i huvudet!
sista lektionen byggde vi äggskydd eller vad de kallas:)
vår lärare ska typ tappa ett ägg från 2 meters höjd och vi ska bygga nått som den kan landa pås så inte äggt får sönder:)

Har jävligt brottom så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0