Tisdag

Hello !

Smart som ja va så sa ja till Julia att ho skule fläta mitt hår igår kv'll och sen nära ja vaknade imorse så stog håret åt alla håll så ja va tvungen att vatten kamma de!
Skit kul.
Va helt inställd på att de var måndag idag så ja tog med mig gympakläder och allt till skolan!
Skolan va som vanlig och lilla Amanda somnadenär vi kollade på film sista lektionen:)
Sen efter de följde hon med mig hem och vi har käkat mackor och senhar vi suttit vid datan.
Ja tror vi snart ska göra matte läxan också.

Har ingen träning idag men ja måste ge lite tid till mina läxor också!
De suger för på tisdagar då har ja ingen träning men jusst på tisdagar går d inge bra prpgram på TV  , despret och ugly betty går men ingen av dom är roliga...
Jusst nu sitter Amanda på toan och bajsar och nu kommer hon tillbaka!

puss



Kommentarer
Postat av: fanny

omg, tkr inte du att desperat är bra?

du är ju sjuk gumman! :)(k)

2009-05-14 @ 16:08:33
URL: http://ffannyl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0