Tisdag

tjabaha allihopa;)

Har jusst käkat lite gott mellanmål.
Syrran gjorde en fläta imin lugg imorse som blev väldigt fin , hahha hade typ bara på mig julias kläder idag men Snart så ska ja och syrran åka in till stan och handla kläder till mig!:D
Har 1200kr på mitt konto och min garderob MÅSTE  fräshas upp lite!
fick reda på musiken idag och vi ska ha spelning för dagis IMORRON!
Vi blev helt galna mn sen kom vi på att de finns ingen vi kan göra åt de och om vi inte gör de så får vi IG.
Så alla började spela och imorron så ska vi i gruppen samlas kvart över åtta i skolan för att packa ihop allting!
Ja ska plugga matte resten av dagen idag tror ja .....eller åt minstone nåra timmar:)

Juste fick fotona idag från Cheerleaingen igår och asså mitt ensam foto!
Jag sr helt sjuk ut på de men de andra fotona blev bra:)

Och igår sa kristin att hon skullekunna fota mig och julia i studio för kristin utbildar sig till fotograf och ho är bäst!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0