SOL

Heej allihopa!

Så jävla skönt väder ute nu vill bara lika och sola!!
Men jag har lite annat att göra men sola de ska jag göra snart:)
Hade skit kul joc maria och vi kollade på film och snackade massa , vi käkade skit dog mat och hade roligt!
Maria gör världens godaste kladdkaka som hon har mint i!
vi somnad kanske vid 1 halv två och vi vaknad kvart över 9 hahahah....
Vi käkade pannkakor till frukost med choklad sås och bär , sylt, sirap , grädda och allt:D
Carols pappa skjutsade hem mig och här hemma sprang Juilia och 'pontus runt halv nakna!
Hahaha men sen så käkade jag lite lunch och drog till sara och va där ån timme och ja ska tillbakadit igen men ja sprang bar hem för ja skulle kopiera nåra noter.
Ska bara springa ner oh hämta nåra noter i källaren som sara ville ha sen ska ja dra till henne:)

puss

PS. maria kommer lägga ut bilder från hennes övernattning på facebook så se til att ni har henne eller mig på facebook å kan ni kolla på bildrna:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh fett gott!

2009-05-31 @ 19:57:00
Postat av: carro

vi hade så himla roligt :D

2009-05-31 @ 21:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0