skön söndag!

Hello bloggen!

Fredagar är softa för vi har inga jobbiga lektioner t.ex musik!
Va dö trött imorse(kanske för ja la mig 12)men gick upp ändå och duschad och fixade mig.
 Första lektionen va franska och vi gjorde inget pecielt.
Haha på matten satt alla och skrattade åt mig för ja dansade till låten som ja lyssnade medans jag räknad matte....
Lunchen va äcklig...Simela berättade om din kryssning hon åktepå under julen , de va kul att lyssna!
Siste lektionen va gympa och vi orgenterade.
Jag och mahna va i pr såklart och vi hittade alla 9 kontroller på 18 min:)
Hahaha jag höll kollpå kartan och visade vart vi skulle och mahna såg vad sim stog på kontrollerna och vart dom satt!

Har inte bestämt va jag ska göra ikväll kankse va med sara hon frågade om vi kund cykla eller nått men já har ont i benen så ja sa nej.

skriver senare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0