miljödag = tråk

Heej alla bloggisar.

Ska nog ta nått att käka snart håller på att hungra ihjäl mig!

Men men så här va min dag: Vi började klockan 9 så jag gick upp vid klockan 8 och käkade frukost  och fixade mig.
De regnade när ja gick till skolan och ja kom tydlgen enligt min lärare 2 min försent! hahha palla
Vi hade miljö dag och de va skiiit tråkigt!
Man skulle jobba två och två och skriva om nått som skulle hälpa mljön eller nått.
Hahaha ja va med Mia och vi skrev om H&M handväskor , alla andra hade typ skrivi om saker som vi kommer stt ja hjälp av i framtiden!
Och sen så skulle ju man sätta upp sin bild och så fick man gå runt och rösta....haha vi fick inga röster..
Men aja vår va ändå inge bra ändå.

Sitter och beställer bikinisar nu mn ska vänta till julia kommer hem så får hon säga vad hon tycker:)
Ska snart ha
 träning så ja  måste käka puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0