I'm back!

Tjaaa alla bloggisar:)

Ja har haft de jätte bra och de har varit jätte kul!

Lördag: vaknade klockan halv 7 , käkade frukost sen packade de sista sakerna sen åkte jag och papa och hämtade Frida och Anne.
De tog ungefär 50 min att åka till Rådmansö.
När vi kom dit fick vi se vart va skulle sova och alla i laget sov i klassrummet(vi sov och va i en skola)längst bort.
Gympasalen va skit stor och när alla hade packat upp fick alla hjälpa till attpacka av alla redskap.
Alla va trötta men vi började träna och de gick ganska bra!
De blev frukt pauser lite ibland så man fick nya krafter och de va jätte bra:)
Till lunch så fick vi ris och kasler och nån sås , de va gott!
Efter lunchen tränade vi på flickisar och handvolter!
De va jätte kul och de va en jätte bra tränare sin hjälpte oss med de:)
Sen på kvällen fanns de massa lekar och till middag så fick vi TACOS!
De va super gott och ja vet inte hur jobbigt de måste ha varit för alla föräldrar att skära grönsaker till 90 pers!
Frida och ja gick och la oss och sov vid 12.
Söndag: Vi vaknade och ja jätte ömma överallt i hela kroppen , de va osmart av mig att inte ha strechat kvällen innan innan man gick och la sig!
Lelle en ledaren drog bokstavligen alla upp ur sängen som låg kvar efter klockan 8!
Karin och ja var dom första som gick och käkade frukost sen kom alla andra efter 10 min kanske.
Vi tränade på lib extensions idag och de gick väldigt bra men efter en stund orkade ingen mer sådå slutade vi och hoppade lite trampolin istället!
De va kul coh ja kan säga att de va inte samma sak som att hoppa på studsmattan hemma!
Efter lunchen så packade vi ihop alltiing och sen vid klockan 15.00 sååkte vi hem.

Så fort ja kom hem så slängde jag mig på sängen och somnade:)
Vaknade av att jasse ringde mig och frågade om vi skule gå på promenad men ja orkade inte:)
Jag är ledig imorron så ja kanske ska kolla på nån brafilm ikväll eller nått annat roligt!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0