Helgen

Hello bloggen!
De va ett tag sen ja skrev.....har inte haft en data tillgänglig!
På lördagen åkte vi ju till landet och vid 8 kankse så åkte vi hem till farmor och kollade på eurovisionsongcontest!
Tyckte de va synd att Marlena fick så lite röster men vinnar låten va också bra:)
Somnade kanske klockan 1 eller halv 2 igår och mamma drogupp mig vid klockan 8!!!
Trodde jag skulle dö av trötthet men nej de gjorde ja inte:)

Åkte hem från landet vid halv 9 kom hem halv tio , vid klockan 11 så åkte jag till stallet och red.
Slutade klockan 1 och jag skulle vara nere i vilunda och hjälpa emelie med miniorerna:)
Fick väldigt bråttom för ja skulle duscha imellan men emelie visste att j hade tajt med tid så d gick bra:)

Miniorerna va jätte gulliga men ibland fattade dom ingenting!
Har tagit ut bilder från datan nu och lagt dom på ett USB minne , ska ha de till när ja ska berätta om Mallorca i skolan på tisdag.
Har spelat massa piano idag för ja glömde gå förra gången så han förväntar sig säkert att ja har övat massa:S

puuuuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: Kezia

Vad gulligt att du hjälpte henne med träningen :D

2009-05-18 @ 10:14:00
URL: http://creed.bloggboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0