Härlig Måndag

Heej bloggen ,
Måndagar är ganska sköna för vi börjar 9 , har gympa , har träning , och masa mer:)
Mamma väkte mig 7 men sa åt henne att dra så ja vaknade 8 och gick upp och gick till skolan.
Första lektionen va NO ocyh vi disikerade ströming!!
De luktade skit äklig så ja kunde inte andas , fiskarna va skit äkliga , amnda skulle pea ut ögonen på vår fisk hela tiden och innehålet va ÄCKLIG.
Och sen luktad man inte så himla fresh fter de heller....
Vi fick matte prove idag också och ja fick 36/40 pöäng.
Är ganska nöjd men hade hoppats på 37 för de va MVG:)
Sen efter lunchen så skulle vi bara motionea lite och sproga rödspåret , i första backen snubblar ja vilar lite men började springa igen sen.

Efter skolan had jag piano hon min lärare yckte a hade övat duktigt på läxan:)
Drog hem efter pianot och käkade klädde om mig och drog til cheerleadingen.

På cheerleadingen så övadevi handvolter lite sånt.

men j måste dra nu hejd姧§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0