Hallå igen!

Hahaha hallå igen bloggen!

De va några dagar sedan!

Jag har haft de skit kul på landet träffat fanny , hoppat studsmatta , fixat ett trädgårdsland , trampat i massa lera och mer än så:)
Fanny och ja har haft skit kul och  vi har snackat på som vanligt och ja tog med mig skolkatalogen til landet så ja kunde visa henne min klass mates!
Va ute i skogen och trampade i värsta lerpölen så ja blev helt smutsig  och äcklig......

Va skönt att komma hem , kom hem imorse och drog direkt till ridningen.
Ja va dö hungrig när ja kom hem käkade satte mig och titta på film....

Och juste nu har min Twilight(de va den ja kollade på (a) och cheerleading dm film kommit och ja ahr hunnit kolla lite på båda två:P
och juste orkar ine skriva om valborg så kolla in mandas blog istället och läs där! http://maaandu.blogg.se/
finns på valborg
Skriver kanske senare  puuuuuusss babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0