Gårdagen!

De va så himla kul att fottas igår asså hela UVGK hade klätt up sig med dräkter och allt!
Jag trodde de bara va vi som skulle fottas men när vi kom in genom dörren så var de fult med stora skynken och massa blixtar och såna hära paraplyn man har när man tar kort o allt!
Vi klädde på oss och vi fick rosetterna av Emelie och dom ja jätte gulliga , Karin sminkade typ alla för hon är skit duktig på de!
så här såg vi ut:

De där ar bara nåra av oss:)

jag innan ja sprayat håret

Jag och frida innan fotograferingen


Sen när vi skulle fotografera oss så va den en helt sjuk fotograf!!
Han vaskit glad och va ehlt sprallig och allt:D
vi tog grupp bilder och sen tog vi massa ensam bilder:)
först tog ja en när ja stog i scorpion , sen ennär ja stog vanligt sen en på mig och frida där vi tog vanlgt och sen en på mig och frida när vi gjorde som bilden ovanför och sen tog vi en bild med niki:)
Man får hem alla bilder men man kan skicka till baka alla man inte vill ha!:)

Fler bilder:








hahahhhah deva de!
De finns massa er foton men ja lägger in inte ut dom:)
Pappa tog nåra foton på mig också som a kan lägga ut:)

Ska be manda fixa en ny blogg design med cheerleadingen:)
Har träning ikväll kommer gå men ja vet inte om jakommer orka efter loppet...
De va skit jobbig at springa men ja är stolt över att ja gjorde de:)


puss


Kommentarer
Postat av: natta

HAHHAAA VAD SÖTA NI ÄR "!!!!!!



stort love!

2009-05-08 @ 18:33:32
URL: http://nnattaas.blogg.se/
Postat av: carro

så söta ni är! och gud va vig du är nora :) <3

2009-05-08 @ 18:38:35
URL: http://alltomcarro.blogg.se/
Postat av: amanda

SÖÖÖÖÖTISAR! :)<3

2009-05-08 @ 19:28:25
URL: http://maaandu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0