Fotograferingen!

Heej bloggen!

Hade skit kul iag mycket bättre än skolan så jag är glad att ja åkte och gjord dehär:)

Så här va min dag: Hade satt väckarklockan å kvart i 8 för vi skulle åka kvart i 9 men ja gick upp lite efter 8 och duschade.
Käkade frukost ch sen packade de sista innan vi åkte!
Gunnel(kristins mamma) skjutsade oss till uppsala till biz and art och lämnade av oss där.
När vi kom in vart de svart vittöverallt och de hängde färgstarka fotografier på väggarna:)
Vi gick direkt in i studion och fixade iorning allt.
Studion va skit stor och de fanns en liten hörna där man sminkade sig.
Kristin började fota mig och först tog vi massa foton när ja inte hade smink sen sminkade jag mig.
I den lilla smink hörnan fanns alla typer av locktångar , defan typ 5 olika sorters puder och de fans miljoner olika ögonskuggor och jätte och massa mer smink!
När vi fotat färdigt till kristins skolarbete så tog vi massa andra bilder på varandra:)
När vi fotat färdigt gick nån typ av kontos eller vad man ska kalla de och fixade bilderna.
Jag sat och tittade på i 4 timmar medans kristin satt framför datan int på kontoret och fixade bilderna på photoshop.
När vi var färdiga vid ungefär 20 över 5 så gick vi ner på stan och kollade och Kristin köpte sen tröja från carlings.
När ja kom hem va ja dö trött men ja satte mig och käkade middag och nu sitter jag här:)
Jag kommer få alla fotona på torsdagså ska ja lägga in nåra i bloggen!

här är nåra bilder jag tog med min egna kamera darifrån:


Jag när ja var färdig sminkad.



studion.



Jag när jag jusst hade blivit färdig fotad.



Kristin sitter och fixar bilderna på photoshop.


puss


Kommentarer
Postat av: carro

gud va kul det måste ha varit!

du är så himla fin gumman :) <3

2009-05-29 @ 21:42:06
Postat av: nora

hahha tck carol du är också jätte gullig:)

2009-05-29 @ 21:44:41
URL: http://norabjorn.blogg.se/
Postat av: guling

men vad roligt :O:O

<3

2009-05-30 @ 08:50:10
Postat av: nora

yeees de va de!

2009-05-30 @ 10:35:38
URL: http://norabjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0