Fotografering!

Hallå bloggen!:D
Nu är jag GLAD!

För snart eller halv 7 ska ja gå ner till vilunda och så ska hela laget fixasgi så vi ska sminka oss och fixa med rosetter i håret och allt till fotograferingen:)
De är nån snubbe som ska ta kort på hela laget och kanske när vi bygger också:)
Man fick ta ensam foto också men de ska inte jag göra för ja har massa fotton på mig själv med dräkten och pappa kan ta fotto på mig senare;)
Ska bli skit kul att få se hur bilderna blir och ja kan sättain dom på bloggen när dom kommer!
Jag ska ta med mig min kamera ner också så kan ja visa hur snygga vi blev!!!

Skolan har varit ganska vanlig...onsdagar är ganska forta ohc de är korta lektioner och så så de är soft med onsdagar! 
Måste packa smink och hårspray och lite sånt innan ja går också.....tror ja ska göra de nu för säkergets skull så ja inte glömmer de!:p

puss


halva laget

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för förslaget! <a34

2009-05-06 @ 20:34:07
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0