Aaaj :/

Heej bloggen:)

De blev lite sent för ja hade inte tid tidigare:)
Dagen har varit delvis bra  , pappa väckte mig typ halv 8 men gick upp 8.
fick lite bråttom men ja kom inte försent!
Efter lunchen hade vi orgentering och såklart va ja med mahna men efter 2 kontroller av 10 så fick ja bajs ont i magen så vi gick typ hela vägen.....
Efter skolan gick ja på piano och de gick bra , sen kom ja hem slämgde bokstavligen i mig maten och sen sprang till bussen till träningen.
Träningen va rolig och vi fick göra massa roliga saker:)
Till en början trodde jag och Jessica att de bara skulle bli vi två men sen kom Angelica , Frida och Anne.
Kom hem och käkade lite mer och sen skrev a färdigt talet om Mallorca som ja ska berätta om imorron:)
Så önska mig all tur så att de går bra imorron!

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad kul att du gillade dagens träning!

Lycka till i morgon!

2009-05-18 @ 23:53:34
URL: http://denkonstiga.bloggboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0