genomrep

här kommer lite genomrep:

torsdag: jag vaknade som vanligt gick till skolan och fösta lektionen va hemkunskap. vi gjorde varma mackor med stuvning:)
ja gick hem snabbt efter skolan gjorde massa läxor sen stack på träning.
hade träning i 3 timmar men vi fick ganska mycket gjort.

fredag: gick till skolan de va som vanlig hade gympa sista lektionen och de var kul.
efter skolan gick ja först hem men sen så kom ja på att ja hade glömt väskan kvar på gympan så hämtade ja den sen gick ja hem. 
hemma fixade jag mig lite inför kvällen sen stack ja pappa jóch julia ner till stationen pch mötte de andra i min klass:)
vi åkte tåg in till stan och sen gick vi till götalejon.
där kollade vi på buddy holly!:D
de är en musikal och ja tyckte den va skit bra:)
vi kom hem ungefär kvart i 11.

imorse vaknade jag och satte mig vid datan.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0