träning

hallå bloggen:)
hade nyss träning och käka lite nyss också:)
vaknade 8 för vi började 5 i 9 , va ändå skiiit trött och ja hade glömt att ställa om min klockan på vägen så ja trodde ja skulle få sova en timma till men nehe!
skolan va som vanligt fick G+ på so provet och sen VG på no provet.
är inte så jätte nöjd men ja fick iallafall inte IG!
hade piano efter skolan och de gick ganska bra faktiskt!
sandra har ju slutat så ja får gå själv:(
efter de kom ja hem och fixade maten käkade sen kom sara till mig en snabbis och hämtade lite kläder för hon har börjat på engelbrekt i stan och de är tydligen ingen som går med mjukis där så sara kom och hämtade byxor och nåra tröjor:)
mamma skjutsade  mig till träningen sen så när ja väl  va där borta så va igen där men sen kom frida linda anngelica  och sofia men emelie kom inte och de va hon som hade nycklarna men sen så hittade jag och frida en städare som släppte inoss.
vi hann inte byga så mcyket men lite han vi:)
nu måste ja dra för pappa sitter och kollar på exakt allt ja skriver för han ska stänga av internet.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0