tisdag

tjenare bloggen!
idag vaknade jag och ja va inte så jätte trött!
klädde på mig käkade frukost men efter frukosten fastnade jag och började läsa en bok.
10 över sa pappa att ja borde göra mig iorning så ja gjorde de och gick till skolan.
första lektionen va franska och vi kollade på nån film , ´sen hade vi nåra lektioner sen lunch.
efter skolan stack ja hem och nu sitter jag här:)
amanda har tagit bort sin tandställing idag och hon skickadeett sms till mig nyss att hon va skit ful utan men de tror ja inte på!
ikväll ska mandisen sova hos mig för imorron har vi nån himla isdag och de blir mycket lättare för henne och sova hos mig då:)
ikväll är de extra tränning och manda ka följa med och kolla:)
vet inte riktigt när hon kommer men ja tror de är snart:)
ska gå ner och käka nu:)

lite bilder från björnrike:


i bilen påväg dit


jag med min snowboard


jag och jullan i backen.


jag och pappa


jag:)


hahah jag amon och mina:)


jagh pappa och julia:)



jlia och jag ute på fjället sista dagen:)

puss:)

Kommentarer
Postat av: Mia

fan vad fina bilder, måste ha vart skönt. ;)§

2009-03-03 @ 17:16:54
URL: http://mizd.blogg.se/
Postat av: s'

va sööt nora på andtra bilden typ med snowborden :D

2009-03-03 @ 21:24:03
URL: http://sandrablanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0