skönt

skolan va typ som vanligt , va ovanligt trött imorse men ja blev piggare under dagen:)
vi kollade på en jätte bra film på svenskan idag , den heter you got surved.
de är typ en dans film.
efter skolan gick ja hem och sen käkade lite och sen gick til bussen.
på busshålsplatsen sitter anne och väntar ppå bussen så ja sitter med henne och vi snackar lite:)
sen kommer bussen och på bussen är Carin och hennes kompis.
vi går tilllokalen och vi tränar i ungefär 45 min!
mitt bygg gick jä'tte bra och ja är nöjd!
imorron ska vi träna från klockan 19.00-22.30 ..... ja vet de är ganska lång och  ja kommer bli helt slutkörd men ja kommer ta med mig massa frukt och sånt så ja tror ja överlever.
och imorron ska ckså hela UVGK kolla på vårt nummer så önska mig lycka till!:)
måste göra matten nu hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0