ÅRE!

hallå allihjopa!
de va sjukt roligt i romme igår asså!
ja åkte typ med staffi hela tiden och frida också:)
staffi och ja hittade skönaste backen som typ ingen åkte i för de va ganska brant.
hahhaha hon och ja krickade!
asså hni skulle sett värsta krocken!!
vi kör rätt in i varandra och ja hamnat på ryggen och ja 5 bakotvolter på marken med min snowboard och staffi tappar skidorna och rullar ner för backen!!
hahaha de va så jävla kul så båda började dö garva när vi ställde oss upp:D
hade så jävla kull men tobe följde efter mig vart ja en åkte!
han är sååå jobbig
men aja ja hade ändå skit roligt!:)
idag ska ja åka till ÅRE!!!!
ska bli så jävla kul asså.
tåget till åre går klicoakn 4 från stan så vi ska åka  snart:)
jag kommer att vara borta tors-sön alltså 4 dagar:)
ja försöka att inte bryta nåra ben elller nått men de ska nog gå bra:)
ja kanske kan hitta en data i åre så ja akkn skriva ett blogg inlägg:)
men de är inte säkert så nu säger jag hejdå jag ska ha de BÄSt i ÅRE!!!





BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0