allt och lite till

hallå bloggen!
är skönt att skriva igen och sorry för att ja nte skrev igår julle och pappi satt och beställde biljetter till peace and love hela kvällen så de blev inte av att skriva nått....
hade så sjuk kul i åre asså ,  ska berätta om de nu hade ja tänkt:)
vi åkte tåg dit och de tog 6 och en halv timma att åka tåget!!
de va skit jobbigt och ni som känner mig vet varför:)
och sen va de typ nåra killar i 30 årsåldern som va skit fulla och skrek ut över heöla tågt att dom hade whisky och massa men annars gick de bra.
vi bodde en en lägenhet i åre torg typ.
på fredagen så käkade vi hotelfrukost och pappa och ja åkte och hyrde skidor till oss två.
vi åkte till björnen och åkte lite skidor där sen stack vi hem och myste framför teven.
dag två va på lördag och de va jätte fint väder då!!
solen sken och de va noll gradigt!
då åkte vi till duved.
duved är mitt favorit ställe och dom har så fina och roliga backar där!
dag tre var de jätte molnigt och man såg inte alls mycket:/
men ja har haft jätte roligt och sånt!!
här är nåra bilder:

ahaha julia och ja i liften:)
sorry julle

ahha ja med min coola tuppkam som ja satte på sista dagen;)

julia jag pappa

sen igår så va skolan som vanligt och på kvällen på träningen fick vi våra dräker!!!:D
dom är skit snygga och mina sitter jätte bra:)
här är bilder:

föst n jäte gullig bild på frida:)

jag och frida:)

vet att man inte ser så bra men ja ska ta fler och bättre bilder imorron:)

puss


Kommentarer
Postat av: amanda

frida ser ju jätte smal ut ju :)

2009-03-24 @ 21:13:44
URL: http://maaandu.blogg.se/
Postat av: nora

visst gör hon:)

2009-03-24 @ 21:23:26
URL: http://norabjorn.blogg.se/
Postat av: saaaandra

jaa faan :D , snygga blev de iaf :)

2009-03-25 @ 15:54:14
URL: http://sandrablanck.blogg.se/
Postat av: frida:)

haha tackar:)<3 vi är också jättefina<3

2009-03-25 @ 17:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0