YES

 Tjaaa alla bloggisar!

Är så jävla glad gör ja fick MVG på mitt matte prov!!:D
Hahhah så fort ag fick reda på de ringde ja pappa och mamma och berättade:)
Och jusste jag och Mahna kom 1 av alla tjejer på orgenteringen!:D
Förutom de så har dagen arit ganska vanlig , vi slutade efter SO:n och vi behövde inte ha musik!

jusst nu sitter jag och kollar på ''Eight below'':)
Jag vet att ja såg den i fredags men den är så bra!!!
Rekommenderara er att se de:P
Ikväll eller i efter middag ska ja dra ner och köpa två bakelser:)
En för att ja fick MVG på engelska provet och en för ja fick MVG på matte provet!
men ska kolla färdigt nu puss.



Kommentarer
Postat av: felicia

ååh vad duktig du är:)

2009-06-08 @ 20:01:29
Postat av: nora

tack vem du nu är!

2009-06-08 @ 20:12:48
URL: http://norabjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0