Varm dag!

Heejsan bloggen!!

De har varit jätte skönt idag , har badat solat och bara slappat!
Vaknade vid kankse halv 11 och sen kom sara hem till mig vid halv 2.
Klockan två skule vi möta ville vid elkas så vi cyklade iväg , mötte vil han vid elkas och de tog ungefär en kvart att åka till kairo:)
vi var där till ungefär halv 6 och vi träffade många vi kände!
Köpte glass och läsk där och solade och badade!
Men imorron så ska jag i´och mandisen till GRÖNAN!
Kan tyvär inte ta med min kamera dit imororn för den har julia med sig til peace and love...men får hoppas att manda kan ta med sig en kamera:)
Och vi ska åka insane imorron!



puss


Kommentarer
Postat av: mahna

Fan va jag vill åka den

2009-06-23 @ 20:27:02
Postat av: Maria

jag ska också till grönan snart med mickis :D vi ska också åka insane, men man får väl stå i kö i 100år....<3

2009-06-23 @ 22:00:57
URL: http://mariabergsten.blogg.se/
Postat av: hanna

Jag var där typ fredags och jag åkte insane då och var det nästan bara kö i högst tio minuter men den avr jätte rolig fast slutet var jätte löskigt för det känns typ som att man ska störta enr i vattnet vid sista "svängen" eller vad man ska säga :)<3

2009-06-23 @ 22:58:06
Postat av: AMANDA -

usch, den där vågar jag nog inte åa :P

2009-06-28 @ 15:40:48
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0